سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی سبک

نظر

یک بار در یک زمان، صندلی های مادران شامل لباس چادر مانند، بسیاری از کمربندهای الاستیک و به طور اجتناب ناپذیر، سبک کودو سبک. اما اگر شما مد دختر در سال 2018 هستید، می توانید فراموش کنید که در دوران بارداری خود باید سبک خوب را قربانی کنید.

با تشکر از کشتار وبلاگ نویسان مد بالا، Instagrammers و ستاره های خیابانی سبک، سبک حاملگی برای همیشه تغییر کرده است؛ و این انقلاب بیش از تلویزیون پخش شده است.

بدن شما در طول نه ماه از تغییرات دائمی، همیشه در حال چرخش است، اما برای کمک به راه خود را از طریق آن، سبک الهام بخش کمد لباس های مادرانه را از زنانی که، خوشبختانه، به طرز شگفت انگیزی، کلاهبرداری کرده اند خیلی ساده تر

Partywear ظریف و بی نظیر، دفتر شیک به نظر می رسد و لباس راحت و بدون خراطی از وبلاگ نویسان مد که سبک خود را از نظر زایمان متعلق به خود.

پاندورا سایکس

Pandora Sykes، روزنامه نگار مد، به خوبی و واقعا سبک حزب مادربزرگ را تحویل گرفت، به لطف لباس های کثیف براق و کت های بزرگ.

الکس استدمن

ویرایشگر فوق العاده لباس در وبلاگ مد روز مقرون به صرفه The Frugality، الکس Stedman برای مدت طولانی رفع کمربندهای دشوار است. هنگامی که به حالت بارداری می آید، او به سطح بعدی به راحتی شیک می شود.

کیارا فرگنی

بنیانگذار سالاد بلوند Chiara Ferragni برای آوردن زرق و برق استفاده می شود. با این حال در دوران بارداری خود، وبلاگنویسی مد، لباس پوشیدنی زایمان را خالی گذاشته است.

سوفی والکیسر

Sofie Valkiers، بنیانگذار Fashionata، توانایی جفت شدن اتصالات شل را با استفاده از کمربندهای استراتژیک کشف کرد تا راحتی لباسهای زایمان راحت شود.

Leandra Medine

Leandra مدین کوهن، بنیانگذار جمهوریخواهان، به خاطر حس وحشتناک او شناخته شده است و او اجازه نداده است که در دوران بارداری خود بماند. کلید؟ ذهنیت باز را حفظ کنید و از تجربیات نترسید.

یوا چن

اوا چن، مدیر مشارکت مد در Instagram، مدتهاست از رسانه های اجتماعی برای مدرک سبک خنک و هوشمندانه خود استفاده کرده است. او همچنین با یک ضربه در ترکیب هم نشست.

الهام بیشتری به سبک بارداری نیاز دارید؟ راهنمای کامل خود را به بهترین لباس های مادری که اجازه ندهید لغزش سبک خود را ببینید.