سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی سبک

نظر

در همان روز، ایالات متحده و اروپا مکان هایی برای رفتن به سبک روز عروسی بودند.

از مارک های عروسی عروسی بزرگ در نیویورک و یا سالن های عروسی طراحی لباس در پاریس، به خانه های مد بالا در بارسلون و لندن، این دو منطقه تنها نوعی از روستاهای لباس های زیبا و سبک معاصر بودند.

در سال های اخیر، اسرائیل وارد شد، تبدیل به یک جیب طراحان هیجان انگیز لوکس و یک رهبر از عروسی روند (سلام پانل های خالص و لباس های بدون عقب!).

اما اکنون یک بچه جدید در بلوک عروسی وجود دارد. استرالیا.

استرالیا تا به حال چند نام تجاری بزرگ عروس را داشته است، اما اخیرا طراحان و طراحان نازک تر و با شکوه تر شده اند و تولید لباس های زرق و برق دار برای عروس های مدرن است.

بنابراین، همانطور که پیش از این برای یک رویداد آماده می شدیم، این هفته آخر هفته در لندن برگزار می شود (در سالن عروسی استرالیا، عروس بریتانیا در شکار لباس، شما باید این را چک کنید! کاتلین جیا، Nevenka و Bo & Luca همه وجود خواهد داشت .) ما فکر می کردیم که این فرصت را برای به اشتراک گذاشتن بعضی از طراحان فیس بوک ما با شما عزیزان می گذاریم.

ما حدود ده نفر (اما ما به راحتی می توانستیم 20!) از مارک های لباس پرطرفدار در استرالیا داشته باشیم، برخی از تایمر های قدیمی و نام های جدید که شما رزرو پرواز به ملبورن به خرید لباس!

1. کاتلین جیا

طراح مبتنی بر ملبورن، کاتلین جیا، دارای تمایل به همه چیز عاشقانه است.

لباس های عروسی زرق و برق دار خود را با جزئیات طراحی شده با طراحی معاصر آشنا می سازد و آنها را برای عروس های شیک مدرن که هنوز هم چیزی کم و بی انتها را می خواهند، مناسب می دانند.

سیاتل جریان، پارچه های خالص و عروسی زیبا جدا می شود، کاتلین جیا طراح است که اگر بخواهید یک لباس زیبا، زیبا و کلاسیک با پیچ و تاب های خیره کننده را بررسی کنید، بررسی کنید.

2. گریس عاشق توری است

ما طرفداران این بچه ها برای مدت طولانی بوده ایم! گریس عاشق توری یکی از آن مارک های لباس عروسی نادر است که "Pinterest معروف" است، اما لباس هایش به اندازه عجیب و غریب در عروس های واقعی به نظر می رسد، همانطور که در مدل هایشان عمل می کند. دلایل خوبی وجود دارد این لباس ها در میان ترین سیاره قرار دارند.

برای رفتن به عروس های خنک و خنثی، مجموعه های جدید گریس عاشق توری، حرکتی به پیچیدگی پیچیده تر از زیبایی شناسی آزاد دارند.

این لباس ها در استرالیا طراحی و ساخته شده اند و با استفاده از توری های اروپایی و ابریشمی، این لباس ها برای عروس های شیک و عجیب و غریب هستند که هنوز هم در روز بزرگ خود می خواهند چیزی عاشقانه (و شاید حتی کمی عاشقانه) بسازند.

3. Nevenka

Nevenka یک مارک عروسکی واقعا خنک و خلاقانه است. سبک امضای آنها همه چیز در مورد بیانیه ای است، با عروسک های بزرگ، جزئیات سرگرم کننده و بافت های زرق و برق توری و برادری زیبا.

با ریشه در اروپای شرقی، اما در ملبورن، این مجموعه دارای احساسات دنیوی است، با نفوذ اکلوتی، طراحی جسورانه و داستان واقعا لمس در پشت نام تجاری.

در حالی که این لباس عروسی برای عروسهایی است که میخواهند چیزی واقعا منحصر به فرد و غیر متعارف باشند، آنها هنوز هم روح، زیبایی و عاشقانه به آنها می دهند.

4. گرجستان جوان لباس

ما قبل از اینکه طراحان را تماشا کردیم، با طراحان گرجستان جوان لباس را با شما به اشتراک گذاشتهایم و سبک های معاصر خیره کننده اش در سال های اخیر گسترده تر و گسترده تر شده است.

ایجاد سایه های چشمگیر، ساختار زنانه و استفاده غیر معمول از هندسه، لباس های لوکس او هنوز هم عروس هایی را می کشد که می خواهند روز عروسی کلاسیک را به یک قله برسانند.

جورجیا جوان یک نمونه زرق و برق دار از مد لباس عروسیمان معاصر است.

5. سیلوانا تدسکو

ما چند ماه پیش Silvana Tedesco را کشف کردیم و از همان ابتدا با لباس های عروسی شیک و جذاب و نوآورانه اش مورد انتقاد قرار گرفته ایم.

طراح لباس عروس که عقب مانده نیست، لباس هایش از سبک های آرام آرام و متنوع به هنرهای مدرن متفاوت است.

در واقع در ملبورن، طرح های او برای عروس های مد جدیدی که برای هر روز سبک خود را به روز نگاه عروسی خود می خواهند، مناسب است.

6. آنا کمپبل

آنا کمپبل ممکن است هفت سال پیش خانه خود را به خانه ملبورن راه اندازی کند، اما او در حال حاضر مشغول ساختن طراحی عروس است.

لباس های او مترادف با زیبایی شناسی پرنعمت پرنعمت با زینت کریستال و بسیار جزئیات است. مجموعه های اخیر آنا کمپبل را به سمت یک سبک مدرن و حداقل سبک تر نگاه داشتند، در حالی که هنوز هم این عقیده را امضا می کردند.

طراح به دنبال یک لباس عروسی زیبا و تصفیه شده با زرق و برق دار بسیار جالب است.

7. بو و لوکا

بو و لوکا از عروس های بوخو برای لباس های وزنی، لباس شناور، خنک جدا شده و دکوراسیون عالی لذت می برند.

با توجه به سبک 70 ساله، منسوجات باشکوه و زیباترین جزئیات، لباس های Bo & Luca دارای این کیفیت آرزوی هر دو مدرن و کلاسیک است.

طراحی شده و برش در استرالیا توسط طراح شانون پیتمن طراحی شده و در هندوانه در دست هندوانه، زمان زیادی، مهارت، مهارت و عشق به این لباس عروسی می رسد. که توضیح می دهد که چرا آنها توسط عروس که آنها را مورد تحسین قرار می گیرد.

8. دلیلا فاکس

دلیلا فاکس کشف اخیر در بخش ما است، اما این نام تجاری عروسی هیجان انگیز استرالیا در حال حاضر موج را در سطح بین المللی، با سهامداران در هنگ کنگ و کالیفرنیا.

با استفاده از غذای Instagram ما می توانیم در تمام طول روز دچار سوء تغذیه باشیم، شما احساس زیبایی دلیلا فاکس را احساس می کنید، خنک، مدرن و ساده با لمس از زیبایی شناخته شده به خوبی در نظر گرفته شده است.

این لباس ها برای عروس ها به دنبال یک عاشقانه کوچک و عجیب و غریب به لباس عروسی خود است، بدون رفتن به تمام سر و صدا.

9. Pallas Couture

Pallas Couture یک خانه مد عروس مادرانه در سیدنی است و یکی از برترین عروسک های استرالیایی مشهور است.

پالاس Couture دارای بیشتر زیبایی های لوکس است، با شکل دهی شکل ها، طرح های سکسی و زینت های زیبا، از تمیز و آرامش بخش بسیاری از طراحان استرالیایی.

قطعا یکی برای عروس که می خواهید درام، زرق و برق، و لمس تنوع از لباس عروسی خود.

10. ساخته شده با عشق

یکی دیگر از مارک های که در رادار ما جدید است، اما توسط عروس ها در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفته است، Made With Love استودیو عروسی بوتیک در ساحل طلای استرالیا است.

با سبک ترکیبی از خنک تا کلاسیک، Made With Love طرح های متمرکز با جزئیات را به همراه دارد، به این معنی که لباس های آنها حتی بیشتر زرق و برق دار هستند که دیگر شما آنها را بیش از حد تحمل نکنید!

بافت های زیبا توری با طرح های بی نظیر معاصر، دامن های تلال کلاسیک با بدنه های بسیار زیبا، دو قطعه رمانتیک با زرق و برق دار زرق و برق دار. سخت است انتخاب مورد علاقه، اما ما دوست داشتن یک نام تجاری است که چیزی برای هر سبک از عروس است.