سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی سبک

نظر

Priyanka چوپرا و نیک جوناس در اوایل ماه جاری در یک مراسم افتتاحیه عریانانه ازدواج کردند. عروس مشهور لباس عروسی زیبای رالف لورن را با یک عروسی عروسی 75 پا و همچنین بسیاری از لباس های سنتی هندی مانند ساری و لنگا پوشید. اگر به نظر می رسید پذیرایی های عروسی و لباس هایش بود، پایان نیافت، این قسمت درست است. پس از تعطیلات عروسی او، او در نیو دهلی و بمبئی برگزار کرد تا جشن ها را ادامه دهد.

با این حال، هنگامی که شما تصور می کنید که زن و شوهر در ماه جاری جشن گرفته می شوند، اما شایعه شده است که این دوتا در یکی دیگر از دوستانشان در لس آنجلس حضور خواهند داشت. (گزارش می شود که مگان مارل به این نشست ژانویه دعوت شد.) در حالیکه ما برای آن نفس می کشیم، هر لباس پوشیده از لباس Priyanka را تا کنون بررسی کنید. آنها فراموش نشدنی بودند

اکتبر 28، 2018

Priyanka Chopra جشن های عروسی او را با دوش عروس در صندوق آبی صندوق تیفانی در نیویورک راه اندازی کرد. او یک لباس پر از عقیق بدون بند از مارکوس را پوشید.

این ستاره بعد از تصمیم خود برای پوشیدن نام تجاری سخن گفت (طراح جورجینا چپمن با هاروی وینستین ازدواج کرد)، به WWD گفت: "جورجیان یک دوست من است و او بوده است. و این گناه نیست. من فکر نمی کنم درست است که زن بیگناه خود را چه چیزی در زندگی او انجام داده است. این نگرش اشتباه است. "

دسامبر 1

برای عروسی Priyanka و نیک قبل از عروسی که Mehendi معروف است (یک مراسم که دست و پا عروس را با حنا تزئین می کند)، عروس به یک گروه رنگارنگ و مردمی با جواهرات مروارید ابو جانی Sandeep Khosla رفت.

1 دسامبر 2018

برای قسمت غرب از عروسی آخر هفته خود، Priyanka لباس سفارشی Ralph Lauren عروسی و حجاب عروسی که 75 فوت طول دارد، پوشید. نیک همچنین عقیده داشت رالف لورن. لباس او 135 دکمه های پوشانده شده را پوشانده بود و با گلدان های سرخ شده و بلورهای Swarovski ساخته شده بود. علاوه بر این، او یک قطعه از لباس عروسی توری خود را در لباس عروسی خود به خود جلب کرده بود. در همین حال، نیک واژه های اردو "Jaan من" بود، که به "زندگی من" ترجمه می شد، که در داخل لکه ای از لباس هایش کشیده شده بود.

2 دسامبر 2018

برای مراسم هندویش، پریبانکا توسط طراح مد لباس هندی Sabyasachi Mukherjee به یک لنگه قرمز پر جنب و جوش تبدیل شده است. برای ایجاد این نگاه خاص، 3720 ساعت طول کشید. او با طلا و جواهر، از طیف وسیعی از دستبندها تا حلقه بینی از طرف چوپارد، تزئین شده بود.

2 دسامبر 2018

پس از مراسم هندوستان، Priyanka به این سفارشی لباس دیور جادویی تبدیل شد. قطعه تکمیل شده دارای لبه دار و کت و شلوار بود. عروس لباس چسبیده الماس چوپارد، گوشواره، و یک قطره الماس بزرگ قطره قطره بزرگ و چورا.

2 دسامبر 2018

برای بخش Sangeet از آخر هفته عروسی خود، Priyanka یک ساری طلا و نقره ای عجیب و غریب با سیلک های دست دوزی پوشید. نیک با یک سوروین آبی نیمه شب با جزئیات پیچیده ابریشم پوشید. هر دوی آنها ظاهر سفارشی ساخته شده توسط ابو جانی Sandeep Khosla است.