سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی سبک

نظر

تبدیل تقویم به اول سپتامبر می تواند احساسات عاقلانه را حتی حتی بیشترین خوش بینانه را الهام بخشد، اما هر بقایای تابستان در راه خود، به ویژه در مورد تابستان تابستان محبوب است. اضافه کردن سرخ کردن مایع به کیسه آرایش خود را می تواند کمک به گسترش اثر بوسه خورشید را به خوبی از طریق سقوط. از آنجا که یک کش رفتن پودر روژ ممکن است یک رنگ سالم را به پوست تحویل دهد، فرمول های کرمی از نظر ظاهری از نظر ظاهری غافلگیر می شوند، گفت: هنرمند مشهور، آویزان Vanngo، که با رنگ های روشن آن یک کارت تلفنی برای لیست A خود است مشتریان (از جمله خواهران اولسن، نائومی هریس، و امی آدامز).

نسخه نازک از کلاسیک کلاسیک سایه ارگاسم را که یک جرقه صورتی پر از جوش را به ارمغان می آورد، در نظر می گیرد، در حالی که رنگ Cloud Paint در Dusk با Glossier براق می شود با یک برنز معتبر، خورشید تحریک می شود. به همین ترتیب، فرمول تزریق جورجیو آرمانی، که به نظر ظاهر روزهای مرطوب و مرطوب توجه می کند، نیز می باشد. و هنگامی که یک سرخ شدن مایع یا کرم در دسترس نیست، Vanngo یک سایه رنگارنگ زردآلو از رژ لب خامه ای را برای پوست گرم می کند. برای اعمال، او توصیه می کند که "به نوک انگشتان دست بزنید"، یک لبخند ملایم و سپس "مخلوط کردن به سمت بالا، بر روی سیب گونه های شما".

مهم نیست که فرمول، Vanngo هشدار می دهد که یک دست سبک کلید شروع از مقدار کمی و سپس ساخت برای شدت مورد نظر است. این که آیا شما به دنبال یک لمس اندکی از رنگ و یا یک راه حل کامل، این هشت برداشت خواهد شد تعمیر سریع به رویه آرایش پاییز.